Handstand

Stojka jako fenomén.

Schválně, kdy jste ji dělali naposledy? Na základní škole, nebo před pár lety ze srandy někde o strom? Chyba. Zkuste ji. Má jen samé benefity. Prokrvuje mozek, zlepšuje zrak, pomůže vám budovat sebedůvěru a maximálně si u ní odpočinete.

Z pohledu jógy je stojka dokonce označována za královnu všech ásan (neboli pozic, které zaujmete na delší čas a budete se v nich cítit příjemně a uvolněně).

Jaká jsou její pozitiva? Buduje sebedůvěru, posiluje sílu i stabilitu. Učí nás věřit sami v sebe a svému tělu, zároveň zklidňuje mysl a dech, protože když se přestanete soustředit, dýchat a správně zapojovat celé tělo, spadnete.

Také budete mít ocelová ramena, pevné břicho a silné zápěstí. Navíc si díky stojce perfektně zlepšíte koordinaci v prostoru.

„Tím, že se otočíte vzhůru nohama, všechno je jinak a promítne se to všude. Do toho, jak chodíte, běháte, hrajete tenis nebo golf. Budete mít zkrátka lepší koordinaci. A to se hodí,“

Handstand (Stojka)

je základní cvik v gymnastice a říká se, že ten kdo má krásně rovnou stojku je většinou jeden z nejlepších ve svém oboru, zvlášť kvůli dokonalému vnímání držení těla a taky proto že tento cvik otevírá dveře do nového světa pohybových možností. Jakmile zvládnete správnou techniku, ovládáte své tělo a dokážete vydržet ve stojce aspoň po dobu jedné minuty, přichází další dovednosti například (stojka na jedné ruce, planche, kliky ve stojce push up handstand nebo špicar press up handstand). 

Lekce jsou zaměřené na správné provedení, různé nácviky, posilování a techniky. Vhodné pro každého od úplných začátečníků až po pokročilé.