Flexibilita a strečink

Lekce zaměřená na zvyšování kloubních i svalových rozsahů. Zvyšování celkové flexibility nohou a zad a celkové uvolnění svalů klasickým protahováním.

Pro Sport hraje tělesná flexibilita důležitou roli. Uplatňuje se při protahování po zahřátí na počátku sportovní činnosti a při strečinku po ukončení sportovní činnosti. Flexibility nejvíce využívají sporty jako je aerobik, gymnastika či balet, ale samozřejmě dnes již také Pole Dance – na závodní úrovni totiž v těchto sportech hraje flexibilita významnou roli při hodnocení soutěžní sestavy, a pro běžné účely na lekcích je pak zvládání různých prvků a kombinací nebo přechodů mnohem jednodužší a zárověň bezpečnější.

Strečink pochází z anglického slova „stretch“ a znamená roztažení, napětí, napínání, natažení, rozpínání. Strečink je účinnou metodou, která přirozeně a šetrně připraví svaly i oběhový a dýchací aparát na zvýšenou zátěž nebo na běžné fungování lidského těla – tedy slouží jako ranní rozcvička. Není proto určená jen sportovcům, ale i jen těm, kteří chtějí svá těla udržovat v dobrém stavu a užívat vhodné a časově nenáročné cviky.

Strečink vytváří optimální soulad tělesných funkcí, brání poškození svalových vláken, především z chladu, zkracuje dobu prodlev pohybových reakcí a zlepšuje také celkový sportovní výkon.

Na lekcích se skvěle uvolní celé Vaše tělo a zároveň se stane mnohem pohyblivějším.